Laboratori d’Art Sonor (Josep Cerdà i Vicent Matamoros) de la Universitat de Barcelona; juntament amb MobilityLab (Efraín Foglia i Jordi Sala), han portat a terme dos projectes per a Eufònic: l’eina tuitificadora (per “Hidrofonia subaquàtica del Delta”, el 2012, on els sons del llac de l’Encanyissada es convertien en paraules típiques de la zona que només es podein veure a Twitter) i l’algoritme per a ”Subhasta de peix sonora” (2013), instal·lació sonora i visual interactiva en una llotja de peix que incorpora Instagram com a eina. Tots dos són dissenys que involucren el mapejat sonor i els sistemes de comunicació interactiva, incidint en la realitat social de la zona. A partir d’aquestes dues experiències presenten una intervenció sonoro-interactiva que pretén connectar les experiències viscudes a la zona original, prenent com a referència els conceptes treballats anteriorment (connexió del espai físic amb el digital, paisatges sonors i noves formes de comunicació interactiva), però adaptada a l’entorn urbà de Barcelona.
Acció Sonora “Rambles Drone” // Arts Sta Mònica // 14 12 2013
Laboratori d’Art Sonor (Josep Cerdà i Vicent Matamoros) de la Universitat de Barcelona; juntament amb MobilityLab (Efraín Foglia i Jordi Sala), han portat a terme dos projectes per a Eufònic: l’eina tuitificadora (per “Hidrofonia subaquàtica del Delta”, el 2012, on els sons del llac de l’Encanyissada es convertien en paraules típiques de la zona que només es podein veure a Twitter) i l’algoritme per a ”Subhasta de peix sonora” (2013), instal·lació sonora i visual interactiva en una llotja de peix que incorpora Instagram com a eina. Tots dos són dissenys que involucren el mapejat sonor i els sistemes de comunicació interactiva, incidint en la realitat social de la zona. A partir d’aquestes dues experiències presenten una intervenció sonoro-interactiva que pretén connectar les experiències viscudes a la zona original, prenent com a referència els conceptes treballats anteriorment (connexió del espai físic amb el digital, paisatges sonors i noves formes de comunicació interactiva), però adaptada a l’entorn urbà de Barcelona.